September 9, 2008

Aku baca katun - Plica

Huhu.... Aku tetiba nak relive zaman kegemilangan menonton tv dan jugak membaca buku. hehe... Mmg sejak aku terkeluar dr comfort zone, macam tetiba terkurang sangat2 tebiat menonton dan membaca. Ini tak boleh jadi. Semangat semangat!! Malaysia boleh!

Oh, tetiba aku teringat satu komik senget yg aku jumpa semasa merayau2 dan mendonlod manga ala2 'adult' kat lililicious.com. Kebetulan terdonlod satu manga strip yg mmglah ber'adult' in nature, tapi kekdahnya apa yg digambar kan sangat2lah berkisar tentang kehidupan 'sebenar' seorang pompuan senget. Strip itu bertajuk 'Plica' yang mengisahkan tentang kehidupan, dilema dan juga relationship seorang pompuan senget yg biasa. Sangat2 biasa...

Yes.. kami org senget ni bukan alien. Kami org biasa yg makan, tidur, berkawan2, pegi majelis kenduri kawen, naik LRT... sama je macam org lain. Sesapa yg ingat kekaum pompuan senget ni kejanya asek bercintaaaaaaa aje.. silap la weh!

Ini aku letak satu strip Plica... Yg membuatkan aku terpikir.. Hmmm.. mmg pun kadang2 aku buat benda macam ni kalau naik LRT.. hehehe... Enjoy!


Oyeah... Untuk donlod 100 manga strips Plica, pegi sini:
http://www.lililicious.net/projectDet.php?id=94