May 10, 2006

Apa dah jadi pada aku?

ish ish... mmg beberapa minggu kebelakangan ni aku giler bz. Nak apdet blog pun tak sempat. Keja aku ialah
keja sampai pinsan. Dan keadaan ini akan berterusan sampailah ke hari sabtu ni sbb masa tu produk aku masuk testing. Lega la sehari, pastu klu byk error kena bantai la plak. Alamaktuanaih... nasib badan.
OK, itu satu sebab la aku ala2 tak byk masa free.

Satu lagi ialah sbb aku sibuk mempodeh SengetianS forum tu ler. Semenjak dua menjak keluar laporan khas mengenai kaum2 yg agak meningkat popularitinya di malaysia nih dlm sokkabo, org2 glamer pun mula la ala2 macam kena ketip semut takut ada org2 yg samar2 menyelusup masuk. Dgn aku2 sekali la terasa cam kena gigit semut. Apa2pun isu laporan khas tu dah makin reda. Dan kita tak perlulah nak menghangatkannya lagi di pasaran. Cukuplah yang sedang2 saja..*amende laaa aku mencurat nih!*

Apa2pun aku dapat tau ada jugak la insan2 di luar sana yg ingin sesama join dlm forum SengetianS nih. Dan ada tu kata tak tau nak join cemana. Sonang yo sebenarnya nak join. Lebih2 lagi sekiranya anda rasa anda adalah seorang perempuan yg senget. muehehe. Kalau rasa2 bukan pompuan tu, ini bukanlah tpt yg anda nak masuk. Sbb ia boleh menyebabkan anda ingin menjadi pompuan. Dan sesapa yg tak senget pun tak digalakkan masuk jugak. Untuk mengelakkan anda menjadi senget dan tetiba termengigau dgn kebest'an kami2 yg senget nih. ahaha.. yes lah!

Forum ini bagi aku adalah tempat utk melepak dan melepaskan rasa boring, dan jugak tak pueh hati. tak
kiralah tak puas hati dgn pengharaman CD cetak rompak, tak puas hati dgn kebolehkahwinan sengetians lain
ataupun hangin dgn kedai makan yg selalu caj lebih. Sesapa nak register, pergi kat belah kiri blog aku ni.
Klik kat link 'Sengetians Forumer' tu. Pastu cari tpt utk register. Isi apa2 borang yg patut. Abeh cerita.

Dah, abeh entry utk mengelakkan keboringan tgk bendera pelangi. hehehe..

*entry ini ditaja oleh aku hasil respons yg aku terima dlm forum*