June 3, 2010

Will shiny car gets you far? w00t!

Entah kenapa kalau Rachel Berry yg nyanyi, banyak lagu yg aku cam tak suka dengar, jadik best di dengar. hihih.... mungkin sebab, time dia nyanyi, semua pekataan dlm lagu tu didengar setiap butir dengan jelas. Bukan cam penyanyi2 yg mumbling sambil menyanyi. yg mana bila penyanyi tu ckp baby baby, aku dengar macam dia sebut nama dia sendiri...

aanyway... walaupun paling utama ai laik Santana yg hottie de mottie itu, nyanyian Rachel Berry tetap menjadi pojaan hatiku. haha.. (dan boo plak suka Miss Corcoran, mak rachel berry. I think she got a thing for older ladies la.. ahahaha)

When you see my face
I hope it gives you hell, I hope it gives you hell
When you walk my way
I hope it gives you hell, I hope it gives you hell
If you find a man thats worth the damn and treats you well
Then he's a fool you're just as well hope it gives you hell

1 comment:

Jouhaiichi said...

untung apa kapal, happy ke kena hidup dalam belenggu dilema camtu? nampak macam ada dua bini (amek contoh orang poligami) tapi kasih sayang yg dia dapat dari dua2, kalau tambah, is less than what he would get from a a sole wife yang betul2 sayangkan dia, yalah, dah bermadu, pompuan mana tak sakit hati

pendapat aku la, sbb aku penah tengok bapak aku poligami, langsung tak happy, sengsara ada, pastu bila dah monogamy balik, baru la dia aman dan happy balik