July 22, 2008

Entry org lapar yg takleh nak tido...

huih, giler kentang putar la si kapal ni tak apdet2 blog. Dah karam ke?
Oh... tidak tidak
Aku belum karam
Apatah lagi sumbang mahram

haha... mode gile la nih.

skrg kol 10 pagi. Tetiba partner aku takbley nak online. Aku dah terlelap, pastu terjaga2 sokmo. Ntah pesal dah jadi mengong2 pun tatau. Mungkin aku lapo kot.

Byk giler mknn yg aku nak makan, tapi tak sesempat nak pi makan. Di antaranya ialah durian yg berlonggokan di dlm lori on d way aku nak pi keja. Tapi kekdahnya kalau aku pi mkn durian kang, kol brp la plak nak sampai opis? Pastu nak masuk opis dgn bau harum semerbak kasduryan bagai. Takpe lah... Ai pasrah togok air liur saje.

Pastu aku nak makan sushi. Mmg dah lama gila, selama tahun cahaya aku tak pi makan sushi. Haritu nak ajak boo mkn sushi sekali tu tersedak2 la plak. Last2 tak jadi mkn... tapi masing2 kebulorean sampai terpaksa cari mcd kol 2 pagi... Tapi takpe lah. Paling2 pun leh mkn mcd sebagai late supper on bed gitu. haha.. harus la penuh kerak roti atas katil.

kesimpulannya... i want eat sushi. Giler teringin nak telan bulat2 salmon maki. lembut di luar keras di dalam.. macam ai je kekdahnya. Pastu terleleh air liur nak mkn kepak salmon goreng kat sakae sushi. Mkn kepala sotong (bas)mini kaler merah pun sedap jugak. Terasa kerangupan mata sang sotong. wahaha...

Partner aku plak gile mkn teppanyaki. Sejak duamenjak asek takleh mkn makanan berminyak ni, tetiba kemaruk la plak. Dulu aku gak yg ngajo dia makan bendaklah ni, wpun aku takde la suka sgt. Skrg ni mcm selang dua hari la plak mengidam. haih

Selain itu aku cam teringin gak nak makan Wendy's tiga tingkat, dan jugak cikan chop kfc, juga ayam tandoori haji tapah, termasuk la jugak chaketiau kakendu. pastu ada gak terasa2 nak makan nasik beryani. Wah wah... terngiang2 bau kedai nasik beryani kat Tesco shah alam. Oh yeah, pastu roti trumpet berinti tuna kat Baker's Cottage pun cambest la plak.

wahwah.... besarnya tekak. Muat ke nak sumbat kat perut aku nih? makin lama makin maju dah nih... haih..

ye, saya sedar, saya mmg suka makan..

hahahaha