August 14, 2013

Sengetians reopening...

Selamat hari raya. Hehe... Sempena bulan raya ni, nk susun 10 jari mohon maaf kalau ada reader blog ni yg pernah atau masih terasa dgn apa yg aku pernah tulis. Mmg selalunya tulisan  aku ada kaitan dgn org sekeliling, tp x ramai yg terlibat tu baca blog aku. Eh, kena mintak mahap face to face la ni kot. Haha.

Anyway, harini aku nk wat promotion sket, mulai semalam forum Sengetians telah dibuka semula di host yg baru. Maka aku nk jemput sesapa yg teringin utk berjumpa dan berkenalan dgn rakan2 yang sekapal, jom la join sama. 

Sedikit sejarah, sengetians forum memula aku bukak sbb nk berborak pasal media senget sebenarnye. Share info pasal buku senget, rancangan tv senget, movie senget. Tapi apabila dah ramai yg join, ia menjadi lebih kepada satu komuniti. Berkenal-kenalan, bersalam-salaman gitu. X over kalau aku kata, byk juga kehidupan yg berubah kerana forum ini, terutamanya hidup aku. Yg paling utamanya, aku jumpa ramai kawan. Dulu aku rasa akundgn partner aku je yg senget kat dunia ni. Haha..

Ahli2 sengetians lama yg sblm ni ada masalah masuk forum, dah lama xjoin, maka aku jemput korg utk marilah bersama2 memeriahkan kembali forum tersebut. Buang yg keruh, ambil yg jernih. Chewah!

Dan juga sesapa yg rasa diri tu 'keseorangan', xde siapa yg paham, leh la anggap ini sebagai satu support group. I assure you, semua ahli  sengetians yg sedia ada adalah manusia biasa, xde luar biasanya. Kami makan, minum, bersukan, dan mungkin mempunyai pengalaman yg boleh korg relate..  maka aku alu2kan korg join. Kami pun nk gak kenal dgn org2 baru! 

 Buat masa ni, keahliah by invitation only. Sebolehnya kita nk pastikan mereka yg 'sekapal' je boleh join.

 So, camna nk join?
Silalah email kat aku di onlymichiru@yahoo.com
Kalau yg rasa aku lom kenal tu, sebestnye perkenalkan la diri dulu ye. Yg mana pernah jd member sengetians dulu, pun boleh la email aku ye.

Tq semua org, marilah kita sama2 memeriahkan forum itu... Jumpa di sanaaa!






1 comment:

eo said...

Patutlah bila I dok cari forum tak jumpa pun - eonomine