October 9, 2009

huk aloh - (petanda aku masih benyawa...)

Hari ni aku bekfas kt opis mkn beskot sultana (bukan sultanah aminah heh) dgn susu lofat. Kena sebut tu lofat tu. Bikoz bukti menjaga pemakanan sihat. wahaha... tipu je.

Jadi sambil bersarapan, aku baca la blog opismate2 aku. Mmg teruja ah dgn sesetengah bebudak sini. Masing2 apdet blog cakap omputeh. Bukan satu dua apdet, hampir kesemua apdet. aku ni kengkadang ada la datang lidah tegeliat nak ckp omputeh, tapi geliat tu pun geliat tak betul. Porak peranda jadiknye. haha..

huih, tetiba aku tepikir plak, ape la nak jadik dgn blog aku ni. Skang ni nak apdet cam malas2, masa takde. Sekali apdet pun, bebalik entry poyo. Aku sendrik bosan nak tulis. Apetah lagi mereka yg membacanye.

Pikir2 pasal haluan blog ni... cam apa je objektif blog aku ni. Dedolu banyak cerita pasal hal2 senget. Skang cam dah ramai je org senget buat blog. haha... (di baca sebagai, makin ramai org senget kat melesia nih!!)

Kalau nak cerita kegembiraan berjolajoli dgn kengkawan senget. Ade ke lagi? Hidup kureng normal cam aku ni mana ada masa dgn kawan. balik2 kawan opis yg aku dok kutuk hari2. kahkah..

Nak cerita masalah ketidakpuashatian dlm negara atau rumahtangga, cam kureng ada la plak. Ye la, camne nak ada. Kat opis keja2, balik umah tido2. tak sempat gaduhnye. heheh..

Nak cite pasal opis? Halo.. takde citer lain ke. heheh.. apeda...

haih.. aku rasa, adalah baiknye aku cari balik idea merapu aku, dan kembangkan yg tu je. Leh je jadik loyar buruk. Buat penghibur hati yg asek mengantuk ini.

Dah la.. aku nak tido.

2 comments:

payid said...

writers block katanya kapal. it happens

come to think abt it, i do miss ur witty writings mcm dlu (teringt time baru2 nk berkecimpung, trus idolize blog2 tersohor mcm 'sekapal punye blog' ni. haha those were the days...

sekapal said...

ahahah payid.. those were the days... bertahun dah writers block ni. nnt la, nak try sedut balik angin witty2 tuh.