March 30, 2009

Aaahhh....

Memula aku nak mengucapkan tahniah kat baby boo aku sbb dia skang dah jadik senior citizen kat kampeni tu. heheheh... dah tua awak rupanya kan? Tapi apa2pun aku bbangga dgn boo sbb segala penat lelahnya selama ni tak sesia nampaknya. Yeah!

Dan kemudian satu lagi berita yg diterima, kalau takde aral melintang, maka dia pun akan meninggalkan aku selama beberapa lama sbb kena pegi training kat tpt yg aku kena pergi dulu. Haih.. kalau lah kami leh pegi sesama kan best. Hanimun yg ditanggung kampeni lagik. (macam yg boss aku buat... boleh? huehehe)

Apa2pun, hanimun atau tidak... minggu ni kami bcuti-cuti melesia... sampai hari rabu baru masuk keja. Release tensen dan jugak akibat dipaksa memperabihkan cuti.

Whatever it is... congratulations boo. I wish you all the best. Dan semoga lebih berjaya memajukan diri!

No comments: