August 17, 2011

Kenapa aku tak...

... mengupdate blog setelah sekian lama?
Sebab sekarang gila byk keja. Hari2 balik lambat kot. Hari2 keje from 12 to 12. gile tak gile la. Tapi ni semua dgn harapan utk mengumpol duit raya. Yeah yeah. Dan bila dah balik tu, aku cuma ingat nak tidor dan tidor sahaja. Sekian terima kasih.

... pernah pakai kasut tinggi?
Sebab aku pendek. Kalau pakai kasut tinggi, nanti kang org kata aku perasan nak meninggi diri pulak. So, takyah la nak meninggi diri. Memang perangai tak berapa elok. Dan satu sebab lain pula ialah sbb aku taknak menjunamkan diri aku sehingga terperosok ke dalam longkang akibat tergolek dok akibat memakai kasut tinggi

... mengaku yang aku gedik?
Sapa kata aku tak mengaku. Takde sapa yg boleh membaca isi hatiku ini yg setiap hari merasa aku gedik, dan setiap hari aku gelakkan org2 yg takleh detect aku ni gedik sebenarnya. hahaha

... pernah pergi bazar Ramadhan
Sebab aku malas nak bangun tdo dan drive melalu sesak barak utk ke bazaar ramadhan. Dan dalam masa yang sama jugak, aku malas nak kecoh2 cari parking, nak rasa kompius tgk makanan yang banyak, dan nak rasa sakit hati apabila mknn yg aku beli berperisa seperti pun***. Kan lagi senang ko call je piza soh anta gi umah. Takpun, masak je sendiri. goreng naget pun kira masak jugak kan. ngahahah

... pernah berenti cerita pasal Glee
OMG.. get your GLEEK on! Lea Michele skang ni berjaya jual apa saja kat aku. Sbb dia la aku cam takde selera tgk ipad 2. Sbb dia model HP Touchpad. Sabo je la aku dengan diriku. dem!

i love u Lea!!!!

No comments: