September 10, 2009

Apabila Blogger juga satu virgo


Happy birthday blogger. Wpun aku tak penah 'jumpa' dgn kamu. Tapi tanpa kamu, siapalah aku. heheh... Dan kekdahnya blogger jugak satu makhluk berzodiak virgo ropenye.
Anywhoo... aku skang ni tgh muak dgn celebration besday. Menjadi sangat2 overrated kat opis aku ni. Ada sambutan utk the whole floor. Ada jugak sambutan yg dianjurkan oleh specific team, dan ada jugak sambutan oleh kroni2 ahlul besday itu.
So, sebulan, ada peluang lebih drpd 3 kali makan kek resepi rahsia. Dan skang ni, rasanya dah tak rahsia lagi resepi2 tu. Sbb kitorg dah leh agak apa yg dibubuh dalam kek tersebut. Ye... seronok sbb makan free, tapi tak seronok kalau asyik benda yg sama je (eh aku ni, kenapa skarang ni mudah merasa bosan ya? hairan... hairan...)
Dan baru sat2 ni je, aku pun turut sama bersekongkol menselebret besday DatinM. Semalam dah selebret, tapi sbb takde kek, harini selebret lagi. Seperti biasa, kek cekelat mewahwahwah dr kedai resepi rahasia. Dan dalam pada mengkomplen2 aku harini, satu setengah piece jugak aku makan, demi utk mengelakkan daripada pembaziran dr pihak dak boo. Ish, apart from the free food, mmg aku rasa terlebih sudah bebudak yg selebret besday kat kampeni ni.
Ah... dan rasanya 14hb nnt besday si TikusTechie plak. yg ini macam dilema... nak selebret, atau tak.. haha.. harus la bias. dan di waktu org semua dah pegi becuti raya, besday dak boo plak. Yg tu ai tatau acamna nak selebret. takkan nak kissu2 di tetengah lautan opismate ni plak. I hate skendel kononnya.
Sesungguhnye, or.. kemungkinannya, kerja seperti kat kampeni aku ni, mmg seswai kot dikerjakan oleh org2 berzodiak virgo. Yang kononnya meticulous, detail, attentive, organized, tak suka buat salah, tak suka org nampak depa tak best, tak suka partner depa nampak takbest (wpun partner tu mmg takbest pun [and i can't even start on this])... hehehehe...
virgo, oh virgo...
sebagai seorang bukan virgo yg dah terjatuh chenta dgn org virgo... ianya seperti, ditelan, adeh, payah gak nak cope... Diluah plak macam.. takleh woo, depa 'jaga' bayekk punye.
dilema? mungkin tidak...
apa2pun, tahun ni aku beraya di sini. kehkehkeh...

No comments: